عمل زیبایی سیکس پک
نوشته شده توسط : mona

اگر شما از آن دسته از مردانی هستید که به تناسب اندام آگاه هستند و خود را وقف ساختن بدنی کرده‌اند که هیبت و احترام را برانگیزد - به خصوص در بین دختران - باید علاقه زیادی به ورزش کردن یک سیکس پک داشته باشید. در عین حال، می‌دانید که بیرون آوردن عضلات شکم از مخفیگاه چقدر سخت است.

 

ساعت ها کرانچ، پلانکینگ، دراز و نشست، بلند کردن پاها و چاقو زدن به همراه یک برنامه غذایی سخت ممکن است در نهایت شکم صاف و عضلانی مورد نظرتان را به شما بدهد، اما چند نفر از ما این زمان و استقامت را داریم که تا پایان کار ادامه دهیم. برای دیدن شکم تخته شستشو در نهایت به دست آورد؟

 

علاوه بر این، لایه‌های چربی روی شکم گاهی آنقدر فروکش می‌کنند که هر چقدر هم که سخت ورزش کنید، به نظر نمی‌رسد که از بین بروند. صادقانه بگویم، تیپ بدنی شما ممکن است درست مانند مردان تنومند با شکم های مواج که در مجلات تناسب اندام می بینید، برای نشان دادن شکم شما مناسب نباشد.

خبر خوب این است که جراحان پلاستیک اکنون می توانند چربی شکم شما را به شکم شش تکه ای تبدیل کنند که به اندازه شکم واقعی به نظر می رسد. با استفاده از تکنیک‌های دقیق لیپوسکلپچر، لایه‌های چربی اطراف عضلات شکم شما را به خوبی ساکشن می‌کنند تا خطوط طبیعی شکم را برجسته کنند. آنها نام این عمل زیبایی را «عمل سیکس پک» گذاشتند.





:: برچسب‌ها: عمل سیکس پک ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: